Obserwatorzy

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Piękny Gdańsk


































6 komentarzy:

  1. Zdjęcia są bardzo inspirujące. Niby nie byłem w Gdańsku, jakoś nigdy nie ciągneło mnie do tego miasta, ale po twoich zdjęciach zastanawiam sie ... Każde miejsce ma swój urok :)

    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje cudowne miasto! Nieważne czy latem czy zimą - zawsze ma w sobie "to coś" :)
    ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miasto i piekne zdjecia:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam tam kilka lat temu, niestety niewiele pamiętam z tego miejsca. Ale zdjęcia piękne ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. my city :) fajnie że udało Ci się spędzić miło czas!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice blog, I really appreciate it

    OdpowiedzUsuń