Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

Częstochowa

Hay!

Ostatnio dużo podróżuję, był Paryż, a teraz Częstochowa.
Mogę przyznać, że to bardzo ładne miejsce. Wszystko jest religijne, ale ładne.
Zrobiłam bardzo mało zdjęć, ponieważ aparat mi się popsuł!

Hay!

Recently I travel a lot, he was in Paris, and now Czestochowa. 
I admit, it's a very nice place. Everything is religious, but pretty.  
I made very few photos, because my camera was broken!

Ps.Od jakiegoś czasu możecie follować mnie na twitterze! CLICK
Ps. For some time, you can follow me on twitter! CLICK













14 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz ;) byłam tam kilka razy

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się zawsze Częstochowa kojarzyła z religijną nudą... Zazdroszczę Paryża:D
    Polecam wyłączyć weryfikację obrazkową :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. good post, a very interesting

    losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie byłam w Częstochowie, ale mam nadzieję,że uda mi się ją odwiedzić.
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing pictures! i wish to visit the city oneday <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia, jeszcze nigdy nie byłam w częstochowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. NICE POST¡¡

    Me quedo echando un vistazo por tu blog y te invito a pasar por mi blog
    espero que te guste tanto como me ha gustado a mi el tuyo y te animes a seguirme.Te gustaría que nos siguiéramos mutuamente? Me haria mucha ilusión

    Feliz miércoles¡¡

    http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz:)

    OdpowiedzUsuń