Obserwatorzy

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Janowiec



W tym poście zaprezentuje wam śliczny Janowiec oraz stylizację, którą wybrałam.

 Zamek w Janowcu

Jest największą atrakcją w Janowcu. Został zbudowany w stylu renesansowym w latach 1508-1526.
 lutego 1656 został ograbiony i spalony podczas najazdu Szwedów pod dowództwem Karola Gustawa.
A potem  odbudowany i rozbudowany w stylu barokowym przez rodzinę Lubomirskich.










 Część muzealna

W zachowanej części zamku znajduje się muzeum, gdzie możemy zobaczyć miniaturę zamku oraz przedmioty,które się zachowały.











Niewiele dalej, za parkiem znajduje się zabytkowy budynek, przypominający dworek, który również objęty jest przez Muzeum Zamek w Janowcu.





















Spichlerz

Niedaleko dworku znajduje się spichlerz, gdzie można zobaczyć rękodzieła z gliny lub drewna.











9 komentarzy:

  1. Kocham takie zamki!
    Śliczne zdjęcia :3
    Chciałabym kiedyś tam pojechać*.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super! uwielbiam takie wycieczki! najbardziej urzekły mnie krzesełka na ganku dworku, z chęcią bym takie przygarnęła ;p
    ________________
    pozdrawiam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamek jest niesamowity. Polska jest bardzo wielkim-kultorowo krajem. Mam nadzieję, ze kiedys będę mogła odwiedzic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie w końcu sprawić taki trencz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooooww, 21 czerwca organizowałam tam bardzo duży festiwal muzyczny ;) Ale w części muzealnej nigdy nie byłam. Super fotki!♥
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej ;) , może wspolna obserwacja?
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń